KAWAL DARAH TINGGI, KENCING MANIS, KOLESTROL

Terbukti, ini cara yang paling mudah untuk turunkan kadar gula dalam darah, turunkan paras darah tinggi dan kurangkan kadar kolestrol dalam darah

Hanya perlu 1 Cawan Sehari
Untuk Hindar Dan Kawal 3 Serangkai

Ramai yang terkejut tengok perubahan selepas menggunakan Teh Max 7
bukan rekaan bukan gimik dan kesan daripada salah satu bahan dalam Teh Max 7 telah di buktikan dengan beratus kajian makmal oleh universiti-universiti antarabangsa!

TENGOK SENDIRI APA PELANGGAN KAMI RASA SELEPAS MENGUNAKAN TEH MAX7

Alhamdulillah, Asbab amalkan Teh Max7 ni, Darah tinggi, kencing manis, kolestrol pengguna Teh Max7 dah semakin terkawal

3 Bulan guna Max 7 Tea

Punca kencing manis, darah tinggi dan kolestrol

Punca 3 Serangkai ini semuanya datang daripada pemakanan yang tidak sihat! dan tidak mengamalkan pemakanan yang boleh membantu mengawal dan mencegah daripada terkena 3 serangkai 

Ramai yang ada 3 serangkai biasanya akan rasa macam ni pada awalnya

Hampir 90% yang ada 3 serangkai di malaysia ni, menghadapi situasi seperti ini

Tapi ramai yang tak ambil kisah, kononya rasa tu akan hilang sendiri, Jujur saya cakap kalau di biar akan semakin teruk dan pasti akan terkejut bila docter periksa nanti

MEMPERKENALKAN TEH MX7 GABUNGAN 7 HERBA TERBAIK DI DUNIA

Diperkaya dengan bahan-bahan organik gred AAA yang terbukti berkesan, dan mampu membantu mengawal darah tinggi, kencing manis, dan juga kolestrol. 

100% HERBA BEBAS KIMIA DAN SELAMAT DIGUNAKAN

Rasa yang sedap tidak pahit dan tiada bau herba yang kuat

KHASIAT UTAMA 7 HERBA MAX7 TEA

Senang je nak amalkan teh ni ikut je cara di bawah ni ye

“Wajib guna tanpa henti selama 3 minggu, untuk rasakan perubahan yang ketara

Jujur saya cakap, acik tak akan jumpa produk macam ni di tempat lain, 7 herba dalam 1 uncang, lagipun tak perlu dah minum tiap hari jika gula dalam darah dah turun, boeh selang beberapa hari, 

Ramai pengguna Teh MAX7 dah jarakkan minum lepas turun bacaan gula

Promosi Akan Tamat

11/05/2022

JAM
MINIT
SAAT

Untuk mereka yang betul2 nak keluar dari masalah di atas, kami berbangga dengan anda, kerana tindakan anda dan kepercayaan anda kepada produk kami. Kesan pengunaan Teh MAX 7 Dalam Video di atas bukan rekaan tetapi itulah kehebatan Allah jadikan Herba yang berkhasiat dapat membantu kawal gula, tekanan darah dan kolestrol

Nanti! Istimewa untuk anda hari ini, kami nak bagi percuma Teh SanStevia

Dapatkan juga ticket cabutan bertuah hadiah bernilai RM 40,000

DAPATKAN TEH MX7 SEKARANG

Pakej Trial

15 UNCANG
RM 60
  • 1 Pack Teh MX7
  • Cas Pos dan COD Semenanjung RM 10
  • Cas Pos Sabah/Sarawak RM 15
  •  

Pakej Trial

30 UNCANG
RM 90
  • 2 Pack Teh MX7
  • Percuma Pos Semenanjung
  • Cas Pos Sabah/Sarawak RM 15
  •  
  •  

Pakej Jimat

45 UNCANG
RM 110
  • 3 Pack Teh MX7
  • Percuma Pos Semenanjung
  • Cas Pos Sabah/Sarawak RM 15
  • Percuma 1 Teh Sanstevia
  • 1 Ticket Cabutan Bertuah untuk COD

Pakej Super Jimat

75 UNCANG
RM 160
  • 5 Pack Teh MX7
  • Percuma Pos Semenanjung
  • Cas Pos Sabah/Sarawak RM 15
  • Percuma 2 Teh Sanstevia
  • 1 Ticket Cabutan Bertuah untuk COD

ini ikhtiar yang perlu anda ambil, kalau diri tak sihat, saya pasti, anda sendiri rasa tidak sedap hati kan, selalu bimbang dan murung. Ini akan menjadikan keadaan kesihatan anda semakin terjejas, ahli keluarga lain pun sentiasa rasa tak tenang terutama anak-anak. Kami doakan anda semakin sihat dan ceria di samping keluarga tersayang!

Testimoni pengguna

Soalan Lazim

1 pack 15 uncang boleh tahan selama 15 hari

Ya, Selamat di gunakan tanpa ragu. 100% bahan herba organik

Teh MX7 boleh di ambil pada usia 12 tahun ke atas

Di Jamin 100% halal dan di proses di kilang GMP

Seawal 2 jam ke 3 minggu mengikut kesesuaian badan pengguna itu sendiri

tiada pantang larang

Boleh! Jarakkan 1 jam selepas ambil ubat

Tidak, hanya perlu simpan pada suhu bilik sahaja

ALI ZAHRA HOLDING SDN BHD -202001015777- (1372097-K) 

19 1st Floor, Taman Limau Manis Bukit Mertajam, Seberang Perai, Pulau Pinang

No Tel: +60168677836